dimarts, 16 de novembre del 2010

El temps passa


Avui mentre anava en moto m'he sorprès fent un gir a la dreta tot fent el senyal amb el braç esquerre aixecat, com m'havien ensenyat a l'autoescola, no com a la foto. Tot seguit m'he fotut a riure després de pensar en el conductor de darrera. Fa anys que no veig a cap motorista fer-ho. Em faig gran?

Tot seguit enfilo Rambla de Catalunya amunt i veig en Raimon (Pelegero i Sanchis) baixar per la zona central a molt bon ritme. Arribo a casa i en miro l'edat. Del 1940, com ma mare. Guanya en Raimon per excel·lent forma física, encara que jo ja signo estar com la mare. En Raimon no es fa gran.

Veiem un youtube del desendollat del Clapton. Duu unes ulleres de pasta rodones que li rellisquen tot sovint. Mirem l'edat i és del 1945!!! Espero que no es jubili. M'agradaria veure'l en directe abans de fer-me més gran

4 comentaris:

Noctas ha dit...

Encara recordo quan duia la vespino amb 14 anys i aixecava la mà esquerra quan volia girar a la dreta. No tenia intermitents. Ens fem grans crcak. A Clapton el podrem veure abans no es mori. Aquest GENI tocarà fins que la palmi. I si Deu ho permet, que no la palmi mai! abraç

Maspons ha dit...

Jo ho faig amb la bici això del braç.Dubto que el jovent conegui massa cosa del Raimon.
Tot i simpàtic l'escrit és malènconic (?), potser per la tardor.

contacte ha dit...

Arribar bé físicament i també de cap. És admirable com amb gairebé 100 anys a l'esquena gent com l'Heribert Barrera, el Moisès Broggi o el Santiago Carrillo -per posar 3 exemples dispars- pensen d'una forma més lúdica de la que molts ho farem mai.
Per cert, a sant de què s'alça la mà contrària al gir?

Jaume ha dit...

Tota la raó Jaume, hi ha qui amb l'edat no deixa de guanyar lucidesa.

Un matís: No s'alça la mà contrària. Nomès s'alça el braç esquerre, ja sigui per girar a l'esquerra (dirigint-la cap aquella direcció) o dreta (fent un angle recte). Potser pq a la mà dreta hi tens el gas de la moto.